sunnuntai 24. helmikuuta 2013

Kaikenlaisiin ihmisiin sitä törmää...

Pohjautuen edelliseen kirjotuikseen: Saavuin pysäkilleni ja löysin metrotunneileista päivänvaloon. En kerennyt kuin pari askelta ottaa ni joku kaiffari kyselee bisselle. No mä sanoin että meen ottaa hostelliin kyllä nyt lepoa. En siltikään päässyt kundista eroon vaan se halusi auttaa mut mun hostellille. Tän kundin kaa vedettiin sit korttelirallia muutamaan otteeseen (ehkä tunti) ja se tarjos kaljatkin. Mies oli joku "rokkari" nykistä :D hais vanhalle viinalle ja koitti hukuttaa mut tänne suurkaupunkiin! nice! Eikä se vielä siinä, löydettiin mun guest house kun se oli ensin kyselly paikallisilta osotetta ja että käyttääks ne kokaiinia, wtf!. Aloin funtsii et joudun sen takii kohta ongelmiin ja guest housessa se alkoki soittaa noille muille skittaa ja jatko jostian roinasta puhumisesta. Mä painelin suosiolla tänne mun huoneeseen ja omistajalle sanoin että en tunne koko miestä, no nyt ei kyllä enään soi kitarakaan...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti